A Fidesznek semmi sem lehet drága, ha a kétharmad a tét: 5 és fél millió forintot toltak bele Koncz online szerepeltetésébe.
A vámpírkormány foggal-körömmel ragaszkodik a hatalomhoz. Csak a közösségi médiás reklámokra többet költöttek, mint amennyit ténylegesen szabad lett volna az egész kampányra.
Ehhez képest igen csekély különbséggel, de az Orbán-báb Koncz Zsófia nyerte az időközi választást Borsodban. A Fidesz tisztességtelen eszközökhöz folyamodott, volt olcsó krumpli, ingyen laptop, jópofáskodó miniszter, erről itt írtunk részletesen:
5,5 millió forint ment Facebook reklámokra
-írja a Telex. Nem kevés pénz, főleg, ha azt is figyelembe vesszük, hogy ebben még benne sincsenek az egymást érő plakátok, a zsákos krumpli, meg a tehetős haverok sztárkodása. A szabályozás szerint egy országgyűlési képviselőjelölt 5,4 milliót költhetne a teljes kampányára. Ezt a borsodi Fidesz-csicska már a Facebook hirdetésekkel túllépte.
A KSH statisztikája szerint egy békési nettó átlagkereset 190120 forint, ennél persze lényegesen kevesebbet keresnek a Viharsarokban. Ha azonban ezzel 190 ezer és pár forinttal számolunk, akkor kijön, hogy 28 hónapig kellene dolgoznia egy gyulai vagy egy orosházi lakosnak 5,5 millióért. Ezt az összeget Koncz Zsófia kampányára mindössze 2 hónap alatt szórták el.
Bár ezúttal a kormánypárti csicska csikarta ki a győzelmet, kiderült, hogy a köztársaságpárti erők összefogása nagyon is működik. 2022-ben együtt le fogjuk verni a Fideszt!